Gymnasieministern: Pedagogiken ska vara herre och IT ska vara tjänare
Nej, vår nya gymnasieminister Anna Ekström kan inte ge några besked om när den nationella it-strategin ska vara på plats. Men viktigast är att eleverna får med sig kunskaperna att hantera en digital värld och att de blir källkritiska. »»» Läs vidare [ComputerSweden]
Gymnasieministern: Pedagogiken ska vara herre och IT ska vara tjänare Read More »
