Kängurutävlingen 2006 – Har du inte fått ditt material?

Den 9 mars skickade vi det till alla som anmält sig då. Till dem som efteranmäler sig kommer vi att skicka till i slutet av dagen eller på morgonen dagen därpå.

Om du inte fått ditt material som väntat ska du kontrollera:

Att du har angivit en korrekt epostadress. Vi har några anmälare som angett en felaktig epostadress och som vi inte får kontakt med. Har du fått bekräftelse på din anmälan? Gör i annat fall en ny anmälan med korrekt e-postadress. Som anges på anmälningsidan måste man använda en officiell emailadress till sin skola. Om du har hotmail, yahoo eller liknande finns det risk för att det inte kommer att fungera med utskicket. Den typen av adresser har ofta en spärr mot stora bilagor och då kan Kängurumaterialet fastna på vägen.
Att din ebrevlåda inte är full. Ta bort onödig post i din ebrevlåda om det behövs.
Att pdf-dokument får skickas till din ebrevlåda. Om du är osäker, tala med skolans/kommunens IT-ansvarige.

pdfsymbol.gifEtt annat problem som kan uppstå är att man får problem med att läsa och skriva ut pdf-filerna. Detta kan bero på att man har en Acrobat Reader som är för gammal.

Hämta kostnadsfritt en nyare version här. Vi har även en informationssida där du kan få veta mer om pdf-filer.