Möjligheternas dag 29 oktober på Blekinge Tekniska Högskola

Vi på Mattetalanger är himla glada för att återigen få möjlighet att möta och sammanföra elever med särskild begåvning och intresse för matematik (åk F-9) under en dag ledd av  pedagoger som längtar efter att få dyka in i matematikens underbara värld.

Vi är också glada för att kunna välkomna såväl grundskole- som gymnasielärare till en fortbildning där de via presentationer, diskussioner och workshops kan lära mer om särskilt begåvade unga, av personer som själva är särskilt begåvade.

Vi har 100 kostnadsfria platser för elever och 50 kostnadsfria platser för lärare. Lunch och fika ingår. Det är först till kvarn som gäller.

För mer information och anmälan se mattetalanger.ncm.gu.se/mojligheternas-dag-2024

Varmt välkomna!

Linda Mattsson & Eva Pettersson

Elevaktivitet

Svart flyer för digital spridning.
Vit flyer för kopiering.

Lärarfortbildning

Svart flyer för digital spridning.
Vit flyer för kopiering.